080524.





Jag tänkte bara skriva några rader om ett utav mina fantastiska syskon. Han är min yngsta lillebror. Sex år. En i hans sexårsgrupp gick i skolan i Asien och kan prata "japiska" och han själv gillar att kratta stengången hos grannen. 

Igår höll min bror världens finaste konsert för mig. Han spelade gitarr. Några ackord som han lärt sig på skolan. Och han sjöng. Så fint. En gång la jag upp en bild på honom i min bilddagbok, någon kommenterade att han nog skulle bli en indiepojke med gitarr som alla flickor förälskar sig i. Det tror jag med.

Viktoria, kommer du ihåg?


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Åhh sluuta!

Klart jag kommer ihåg! Jag var helt /%#=¤(#)¤# efteråt och gick runt och skrek "I Bet You Look Good On The Dancefloor" på tunnelbanan.

Saknar dig (L)(L)(L)



PS: Jag tror också din brorsa kommer bli allt det där. Han är bedårande.

2008-05-25 @ 08:13:19
URL: http://interzone.blogg.se/
Postat av: mli

Vad heter du på bilddagboken då? :D

2008-06-20 @ 15:05:58
Postat av: ida.

Coffinjoe :)

2008-06-20 @ 16:25:13
URL: http://koldioxid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0