080523.



Justja! Nu har även min blogg blivit flyttad. Loggar in på en blå sida precis som alla andra nu. Det finns två jobbiga saker tycker jag:

1. Förvirringen när man ska ladda upp bilder. Bredd? Höjd? Rubrik? Text?

2. Att ibland när man skriver så blir all text jättestor. Typ Arial, storlek 24. Och länkarna kladdar ihop sig så ett helt stycke blir blått och understruket.


Annars måste jag medge att mänskligheten briljerar idag. Jag brukar känna så ibland, bland alla koldioxidutsläpp och djurplågeri och styckmord. Klicka här. Sjangdobelt!


Så tänkte jag också tipsa om en liten grej som sänds på teveapparaten ikväll. Klockan tjugotvånollnoll närmare bestämt. På TV4 plus. Mord i Sinnet heter programmet och det är reprisstart (är det ett ord?) av säsong ett. Den bästa säsongen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0