080522.

image208

Braiga listan:
- Tacopaj.
- Att Anders och Måns är huvudperson i julkalendern i år. Dom är ju faktiskt bästigast och roligast i världen.
- Att jag och Isabelle åker tåg till Göteborg i sommar och dansar på Way Out West. Och antagligen stannar vi ett tag till på Sveriges framsida och letar i Second Hand-affärer, åker karuseller på något ställe där det finns gröna kaniner och färdas via spårvagn. Kanske hinner man träffa lite fina människor med.
- Det är bara tjugofyra dagar kvar tills det är dags för Where The Action Is, Carl Barat och Stockholm. Och sommarlov.

Dåliga listan:
- Att världens bästaste Mumm-ra inte längre finns.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Tacopajen ser god ut. Jag visste inte att det fanns sådana pajer (och då tänker jag på utseendet) den ser ut som pajerna gör i filmer.

Och du ska stanna i Göteborg. Annars vet jag inte vad jag gör. Jag tvingar dig! Vi måste måste träffas.

2008-05-23 @ 07:28:16
URL: http://interzone.blogg.se
Postat av: Kelllie

Hejsan, skulle bara vilja berätta att jag tycker verkligen om din blogg! Du har super fina bilder, och skriver fint! Tycker specielt om din nya design till bloggen! Ha en fin dag puss!

2008-05-24 @ 16:29:02
URL: http://kellieerm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0