080515.

image199

Följande grejer hade jag i min väska runt påsk. Hittade en bild på datorn som är opublicerad, blir helt illamående när jag ser på den på grund av lutningen, vinkeln, blixten och allt. Vet inte om det beror på att kombinationen feber och dator inte är vinnande eller om bilden helt enkelt är helt galen.

I alla fall.
1 DVDskiva med Control
1 DVDskiva med This is England
2 Pennor från Åhléns
1 Litet skrivblock med Klaxons och Arctic Monkeysklistermärken.
3 Hårspännen.
1 Mascara.
1 Kajalpenna.
1 burk med body butter.
1 USB-minne.
1 iPod
1 Busskort
1 Gammal lånemobil som jag hade tillfälligt medan min var avliden
1 Plånbok
1 bok Pete Doherty : med egna ord av Dave Black
1 par gula wayfarerslookisar från Spanien
1 glasögonfodralspåse som jag fick när jag köpte ett par andra glasögon

PS. Väskan är min mors gamla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0