080321.

image157

Denna snygga brud är nu femton år.
Grattis grattis grattis på henne.
Besök hennes blogg här nu på en gång för hon är bäst.

Jag har blivit anklagad för att vara inaktiv. Har kommer en liten resumé om vad ni har missat, typ en sån som alltid är innan tv-serier. Följande har hänt sen sist:
Jag har fått påsklov, mobiltelefoniproblemet är större än förväntat och idag var jag på Ick1 (som förövrigt är en hemlig kod för f.d Ikeahuset. Ick2 är ICA) med mor och bror. Jag köpte en jacka (igen), ett svart fodral (man måste ha det i sin garderob enligt Ebba von Sydow!!!!!!), vita wayfarers (nu har jag två svarta och ett par gula som är i livet) och Babyshambles DVD: Up The Shambles. Jag blev helt chockad när den fanns, har tänkt beställa den tusen gånger, men aldrig riktigt gjort det.

Ah. och sen blev det lite chips och den sista gossip girlboken. Kommer bli sorgligt. Jag gråter alltid när jag läser ut böcker. Precis som vissa gråter på bröllop.

Hehe. Ikväll blir det Babyshambleskväll. Mums.

Glad påååååsk.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Om jag fortfarande är bjuden så kommer jag med hellicopter, pappa betalar!

2008-03-21 @ 17:29:59
URL: http://interzone.blogg.se
Postat av: anna.

misch, jag blev helt skraj, skulle gå in på din blogg och så vart jag där. jag ba; ameeen, jag skrev ju koldioxid?!?!?!??! TACKTACK, du är beeezt Ida. Helt sick, vi borde verkligen träffas någon gång, för, för.. aa, jag vill det .. (a) Puzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. :*

2008-03-22 @ 12:38:40
URL: http://annavonstekpanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0