080319.

JAAAAAAAA!!
Idag har jag varit på dåligt humör. Lite. Typ anklagat mamma för att ha förskingrat mina pengar för att jag snart är pank. (Dagens i-landsproblem) Skrikit för att jag kommer få en LG KE800 istället för en KG800 (som jag hade innan jag lämnade in den på lagning). KE en töntig inskription. "Chocolate". Som om det skulle vara lika coolt som man tyckte Star Girl var när man var elva.

Följde med till mataffären efter att jag bråkat med försäkringsbolag. Inte för att jag hade något val eftersom det var på vägen hem. Så såg jag det underbaraste som finns. Något som jag letat efter på Ica, Hemköp, Willys, Konsum, Coop, osv. Men nu har jag åter igen funnit min käresta: Morotsmuffins med ostcreme. Det ÄR gott (Kallebanansmakröst)

Elin, jag har uppdaterade nyheter.
Frida, jag skickade instruktionen i ett PM på bildiz.
Barn, puss på er.
Vuxna, sluta kliv på bussen först och fyll på busskortet i tusen år.


Kommentarer
Postat av: Elin

Uppdaterade nyheter gillar jag. Informera mig snarast! :):)
(om det är mig Elin du menar förstås)

2008-03-19 @ 22:06:54
URL: http://raspberrypeach.blogg.se
Postat av: Mikaelah.

Jag hoppas att jag räknas som barn. Dessutom är dina metoder säkert användbara. Jag ska testa dom snarast.

2008-03-20 @ 12:42:55
Postat av: Anonym

ALLTSÅ, TYP EXAKT VART HÅLLER DU HUS? HÅLLER DU FÖRRESTEN ETT HUS ELLER EN LÄGENHET?
JAAAAG VILLE JU PRATA LITTLE MED DIG. MEN DU VART INTE INNE PÅ MSN. RUMPA.
PUZ. :*

2008-03-21 @ 14:02:19
URL: http://annavonstekpanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0