080313.

image150

Jag har varit sugen på kycklingsallad i två dagar nu. Hjeeeelpppppppppp. Imorgon tänker jag äta en. Holy Macaroni, Milda Matilda, osv, vad gott det ska bli. Jag skakar av begivenhet.

Idag har jag gjort detta:
Vaknat.
Ätit.
Sprungit till bussen med Frida.
Ätit.
Köpt gula fotbollsstrumpor med Frida.
Träffat mamma och åkt till ICA och intalat henne att hon ville köpa en Gossip Girlbok och B&J till mig.
Hämtat barn på dagis som hade ritat teckningar på Link med riktigt blod, jag tror dom kommer bli kristna fanatiker i framtiden. Känns konstigt att inte kunna stoppa det. Dagisfröknar, vakna!
Ätit.
Läst min bok och ätit glass och bara njutit och tänkt att allting är så bra.

Kommentarer
Postat av: Frida

Glassen är så god och du är så snygg.

2008-03-13 @ 23:14:48
URL: http://crackerboxpalace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0