080616.


dirty pretty things

WHERE THE ACTION IS.

Molotov Jive: Skippade vi för att köa till Dirty Pretty Things och leka gissa-djur-gjorda-av-gräs-lekar


Johnossi:
Säger bara 18 Karat gold (hjärtahjärtahjärtahjärtakärlekkärlekkärlek). Synd att det regnade bara.


Sahara Hotnights: Skippade för att köa till Dirty. Gary kom ner och pratade med oss. Helt jätteübermegasuperbamsefint.


Dirty Pretty Things: Världensvärldensvärldensvärldensvärldens finaste. "När Dirty Pretty Things står uppe på scenen under Where the Action Is önskar jag att jag var sexton år gammal och fick hjärtklappningar och fjärilar i magen så fort jag såg någon av dem. För jag misstänker att det var det som hände med den där klungan unga flickor längst fram vid scenen och jag misstänker att de är i himmelsk extas, medan jag med ljus och lykta försöker hitta något som kan hjälpa mig argumentera för att det här är en fantastisk spelning." - rockfoto.nu


Mando Diao: Sågs från gräset och solen sken. Fint.


Rival Schools: Majoriteten av besökarna befann sig vid storbildsskärmen som visade fotboll. Walter Schreifels jacka var snygg. Heh.


Dinosaur jr & Hellacopters: Äta bör man, annars dör man. Plus ta på sig varma kläder. Köerna var übersupermegaenorma, vår lösning ganska bra. Och köeri till Queens of the stone age blev det med, tack okända människa som delade med sig av sitt sittunderlag.


Queens of the Stone Age: Jag avled lite, så jag gick bort till Hives och köade och fick en stand in-kompis vid namn Jocke. Tacktack på dig, Jocke.


The Hives:
Hade fortfarande inte återfunnit min kära vän, det hade inte Jocke heller. Men Hives var helt überbäst. "Guds gåva till mänskligheten". Så var det! Lite mos mot kravallstaketet, med värt varenda litet öre av den alldeles för dyra biljetten.


Foo Fighters: Hittade min vän (mobilnätet låg nere, så det var bra gjort av oss). Slutet gott, allting gott.


Kommentarer
Postat av: Linnea

ååh, hade velat vara där..

2008-06-16 @ 20:42:12
URL: http://neafashion.blogg.se/
Postat av: hanna

Skrev lite om dig på bloggen! :)

2008-06-18 @ 22:45:35
URL: http://nanajaja.devote.se
Postat av: sara

hittade din blogg via hanna (nanajaja.devote.se)och jag gillar den! har bara en liten fundering, vart bor du? :)

2008-06-19 @ 10:14:59
URL: http://sararydell.devote.se
Postat av: Johanna

såå fina bilder.

Postat av: kajsa

jag tycker att det är så underbart med små popprinsessor som du som sprudlar av energi och kasettbandskantad lycka. Det är fint gulligt rarto och ännu mer fint på en och en samma gång!

2008-07-16 @ 21:52:09
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Coonbear

ajdå. dit ville jag också. låter hur bra som helst...

2008-09-05 @ 17:08:38
URL: http://coonbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0