080605.


Will Rose, Glasto.
---------------------------

Jag kommer vara hur pank som helst mellan festivalerna i sommar. Exakt noll kronor ungefär. Just nu ser schemat ut såhär:

14 juni - Where The Action Is, Stockholm.
23 - 28 juni - Peace & Love, Borlänge. Helst vill jag nog sälja biljetten, men "Peace & Love avråder med eftertryck köp av biljetter i andra hand"
3 -5 juli - Sundsvalls gatufest, Sundsvall.
31 juli - 2 augusti - Storsjöyran, Östersund. Fast jag har inte bokat biljetter eller har något boende än, men det löser sig.
7-9 augusti - Way Out West, Göteborg.

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh jag vill också på festival!

2008-06-07 @ 11:48:47
URL: http://juliaastren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0