080713.



Foto: Det översta kommer verkligen inte ihåg, men någon ur det fantastiskt trevliga sällskapet som såg Arctic Monkeys förra sommaren måste ha tagit det. Förlåt att jag tjuvade.


Uppdateringen har varit rent utav sämst här, Gatufesten var hur fin som helst och jag älskar herr Olsson och Joel från botten av mitt hjärta. Eller jag är åtminstone litelitelite jättesuperübermegamycket kär i dem båda. Det är så himla fint med kramar och musik och sånt. Och Stockholmsresan blev inte direkt som planerad, men det blev nog fint ändå även om det blev en onödig mängd Sundsvall, sängar och hals- och huvudvärkstabletter för min del. 

Sedan kraschade datorn också. All musik är borta och jag blev helt förvirrad. Kom för allt i världen inte ihåg vad jag lyssnade på. Så jag fick gå igenom gamla dagboksinlägg för att komma på vad jag brukade spela på min lilla Media Player (för ett-två år sedan).  Hittade sån underbar fin musik full med världens bästa minnen.
Älskade Viktoria, kommer du ihåg några av dom här låtarna?

Air traffic - Charlotte
Air traffic - Get in Line
The Films - Belt Loops
Jarvis Cocker - Fat Children
The Spinto Band - Oh Mandy

The Spinto Band - Brown Boxes
The Embassy - It pays to belong
Whitest Boy Alive - Burning

Death Cab For Cutie - Crooked Teeth
The Kooks - She Moves In Her Own Way

"Ohoh, I love furby-kids" tyckte vi båda att fina Luke sjöng i She Moves In Her Own Way.
I augusti smällar det i Göteborg med krusbärsdricka och picknick och solsken och dans, dans, dans och spelningar och kakor och kärlek.
Och ikväll ska vi lyssna på Dirty Pretty Things senaste lilla album. Fint!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag älskar dig och klart jag kommer ihåg! Jag började faktiskt lyssna på The Films igen och Death Cab hur kan man glömma? The Kooks och Air Traffic och åh!

SNART SES VI :D

2008-07-13 @ 09:55:28
URL: http://interzone.blogg.se/
Postat av: Rebecca

fin bild :)

2008-07-13 @ 09:55:32
URL: http://rebeccalikefotboll.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Hahahha och justja. På den där The Kooks låten. Först trodde jag att han sjung I love furnitures och sedan i love furby-kids, och ja! Lite svårt att höra vad han egentligen sjunger 8-)

2008-07-13 @ 10:32:20
URL: http://interzone.blogg.se/
Postat av: Astrid

Sötaste viktoria!

2008-07-18 @ 11:47:13
URL: http://korf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0