080111.

Ett sådant uppmärksammat ämne som min hälsa förtjänar ett eget inlägg. Anledningen till att jag skulle åka till sjukhuset var att jag knappt ätit något sedan nyårsafton och de ville kontrollera alla värden för att eventuellt höja dessa med hjälp av dropp. Dock klarade jag mig utan alltihop.


Imorse var den jobbigaste morgonen hittills, jag kunde inte resa mig utan låg bara och skakade. Jag tror det tyder på att jag tillfrisknar och att min kropp inser att det inte längre går att leva såhär utan näring. 
Dock känner jag mig fortfarande mycket trött och längtar tills klockan blir 20:00 så jag kan gå och lägga mig och sova för natten.

SAKER SOM GLÄDJER MIG I DENNA INTE SVÅRA MEN SJUKA TID:
- Att Laakso och Caesars ska spela i Sundsvall i vår (det ska även Vincent, Petter, Fjärde Världen, Looptroop och Louise Hoffsten, men det intresserar oss icke)
- Att Control har biopremiär i min norrländska stad idag.
- Att jag och Emma inte bara ska till Puerto Rico på sportlovet utan även London till påsk. Eventuellt. Som det ser ut just nu.

SAKER SOM INTE GLÄDJER MIG:
- Jag måste skaffa pengar om jag ska ha råd med konserter, festivaler, alla dessa resor och så vidare.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Stackars, hoppas det ordnar sig till det bästa till slut :/

2008-01-11 @ 20:15:10
URL: http://ssuufie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0