080105.

Idag följde jag med min mamma till Erikshjälpen. Jag hittade dom finaste nördglasögorna världen skådat, jag blev helt lyrisk för jag samlar på nördglasögon (är asbra att ha ibland) och Wayfarerskopior. I mitt lyckorus sprang jag till min mor för att berätta om dom vackra då jag plötsligt ser en ung kvinna, dvs i min ålder, gå fram till disken och tittar på min glasögon! Hon tar upp dom, hon provar dom, hon betalar dom, hon lämnar affären med dom i en påse! Vem är du och varför har du tagit mina glasögon?!
Hon såg ut som en sådan människa som har en amatörig modeblogg så därför ska jag, i ren hämnd, införa dagens outfitttttttttt och sno alla hennes läsare. När jag blir frisk. Eventuellt. Kanske.
Nu ska jag gråta mig till sömns.


Kommentarer
Postat av: mli

stakars dig!

2008-01-05 @ 19:36:52
URL: http://crews.blogg.se
Postat av: Viktoria

Vilken bitch hon måste vara. Får jag bara fråga varför du inte tog glasögonen i handen och gick till din mamma och visade dem? :O

Stackars dig iallafall :( du hittar säkert nya nördglasögon på erikshjälpen någon annan dag.

2008-01-05 @ 20:41:58
Postat av: ida.

För att dom var i en glasmonter och då måste jag leta reda på personal och be dom öppna. Tänkte att eftersom mamma skulle höra om dom hade a5-pärmar så kunde jag göra det samtidigt.

2008-01-06 @ 01:25:03
URL: http://koldioxid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0