080104.

När jag omsorgsfullt gjorde ordning mitt fika började jag köksfilosofera. Det var främst två funderingar som jag filosoferade kring och jag tänker härmed i ytterligare ett försök visa min djuphet.

Fundering 1: Varför är blockchoklad så hårt? Jag skulle kunna döda min katt med blockchoklad. Visserligen är det inte lika svårt att döda min katt som det är att döda en pansarsköldpadda i titankläder eller James Bond. Men underskatta inte blockchokladens hårdhet!!!!

Fundering 2: Blondinbella skulle vara Veckans Profil (eller något liknande, kommer inte ihåg exakt eftersom det var ett tag sen jag läste det. Men om du är en viktigpetter så kan du luska ut det på www.blondinbella.se. Oh noes, nu snor hon säkert några utav mina i genomsnitt 13 läsare per dag. Sorgligt.) och fick frågan om hon hade någon hemlig talang (det hade hon, hon kan buktala). Så jag funderade på om jag skulle få frågan någon gång och blev ombedd att bli Veckans Profil i ärofyllda Sundsvalls Tidning på grund utav min fantastiska blogg, ja, vad skulle jag svara då? Är jag talanglös? Ett tag blev jag väldigt förkrossad, såg mitt liv i resumé och när en roadtrip till Hultsfred år 2006 passerade mitt blickfång kom jag på det. Nähääe du, jag har då en talang: jag är en jävel på landskapsdjur! Det är ju ganska hemlig dessutom eftersom jag bara har avslöjat det under Landskapsdjursleken och den har jag bara lekt med folk som jag åkt i en liten bil väldigt länge med.
Landskapsdjur slår buktalning big time.
Tänk till exempel när landskapsdjuren och buktalardockan ska slåss, vem är det då som vinner? Vilka har vassa tänder och klor som Värmlands landskapsdjur? VAA?!
Jag är fortfarande bra.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Du är fortfarande bäst. Jag visste dina skills om landskapsdjur. Dom avslöjade du när vi spelade duellen och du tog geografi eller något liknande och så kunde du alla landskapsdjur och landskapsblommor. Dessutom är du bra bäst bästast och jag saknar dig. (jag saknar dig irl men även på msn, så logga in)

2008-01-04 @ 22:02:03
Postat av: elin

"Varför är blockchoklad så hårt? Jag skulle kunna döda min katt med blockchoklad" det fick mig att skratta bigtime! hahaha

2008-01-05 @ 01:03:16
URL: http://flyasthesky.blogg.se
Postat av: ida.

puss på er, barn. :*
blockchokladen var hård, jag försökte sno en rad medan mjölken blev varm. det var svårt.

jag har varit på akuten hela natten så jag har sovit idag = inte orka MSN!!!!!!

2008-01-05 @ 01:39:55
URL: http://koldioxid.blogg.se
Postat av: sofie

åh, det där med blockchokladen, HAHA!
du skriver väldigt, väldigt bra, det är så härligt att läsa din mysiga funderarblogg :)

2008-01-05 @ 12:03:17
URL: http://ssuufie.blogg.se
Postat av: ida.

men varför är blockchoklad hårdare än vanlig choklad då?
det är du som skriver väldigt bra. :)

2008-01-06 @ 10:36:51
URL: http://koldioxid.blogg.se
Postat av: Annie.

Nej, du är inte fortfarande bra.
Du är bäst Ida! Glöm ej detta faktum!!
Och beviset finns på min bloogg, bilden!

:****

2008-01-06 @ 18:28:32
URL: http://annavonstekpanna.blogg.se
Postat av: ida.

Söteee

2008-01-08 @ 06:45:45
URL: http://koldioxid.blogg.se
Postat av: Anonym

vad är new yorks landskapsdjur? AKUT

2008-12-01 @ 08:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0