080104.

image57


Har börjat följa Andra Avenyn på SVTs webb-TV. Fin funktion.
Det bästa med serien är musiken. När alla bokstäverna åker omkring i lilla staden till tonerna av The Cure. Några bokstäver är på spårvagnen, några är instängda i ett skåp. Fascinerande. Undra hur de kunde tämja bokstäverna, de ser ju så tama ut. Hehehehehehehehe.

Det sämsta är att folk uttalar saker så fult.
"Men fråga någOOOOOOOOOOOOOOt dÅÅÅÅÅÅÅeeeeehhh".
Det är skitstörigt, man vill bara köra in en trombon i strupen på dem när dom uttalar saker. Sluta uttala saker, Andra Avenyn! Jag tycker de ska göra stumfilm istället, med roliga djur (så det inte känns så "been there, done that" och dessutom blire lite mer action. rör liksom om i grytan) som håller upp skyltar så att man ska förstå vad som händer. De kanske kan hyra in en haj med knän*. Bra idé.

Bild 

* Såg ett inspelat avsnitt av Mighty Boosh precis, mycket roligt.
** Nu ska jag gå och göra varm choklad som jag ska dricka med tekakor och kiwi. Jag vet att det inte några "**" utmarkerade i texten, men nu låtsas vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0