080426.

image190

Igår var det årets första grillning hemma hos Maija, mys. Övernattade och hade en jättefin kväll med mycket sångeri. Imorse åkte jag till Skivmässan och redan efter jag passerat 2 bord med vinylskivor hade jag förbrukat 600 kronor (har inte samma budget som blondinbella dock). Några vinyler blev det i alla fall. Bland annat två Joy Division (Unknown Pleasures och Lost Control) och två Libertines (For Pete's sake och Another boy, another planet). Jag är N Ö J D.
Men jag hade inte råd med Babyshambles Albion eller Shotter's Nation. Det gjorde mig en aning ledsen på ögat.

Och ikväll blir det nog kubb med the brudz.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vinyl for life.

2008-04-26 @ 23:23:47
URL: http://crackerboxpalace.blogg.se
Postat av: Viktoria

Åh. Synd att du inte hade råd med Shotter's Nation. Den skulle vara häftig att ha på vinyl, mhmh!!

2008-04-27 @ 09:58:58
URL: http://interzone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0