080408.

image175

Ganska skönt att läraren blir sjuk just precis när man har dubbla dubbellektioner vilket är lika med ledigt idag. Har massor att plugga hemma dock, imorgon vankas det prov. Inget vanligt med frågor som man ska svara på och jag förstår såklart ingenting. Typiskt att man ska inse det dagen innan. Har jag ingen nyhetsförmedlingsexpert i min läsarkrets?
Behöver Ben & Jerrys om jag ska klara det här innan Lost och Top Model börjar (inspelat från förra veckan, måste ses innan imorgon!). Misär.


Det är städdag idag också. Men jag tyckte det var roligare att fika med Frida, second handhandla och spela musik på min fina vinylspelare som jag fick i julklapp. Velvet Underground, The Jesus and Mary Chain, Echo & the Bunnymen, Sonic Youth, The Kinks. Det känns som det inte kommer bli mycket gjort idag.


Kommentarer
Postat av: Frida

I wish att jag hade en egen vinylspelis.

2008-04-08 @ 19:18:04
URL: http://crackerboxpalace.blogg.se
Postat av: hanna

Åh. jag älskar när människor lyssnar på musik i vinyl spelar. Jag kan inte annat än hålla med frida. Dessutom är bilderna helt otroligt fina.

2008-04-08 @ 21:21:39
URL: http://nanajaja.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0