jag vet att du sover.

Kent spelade i Helsingfors. Låtlistan ligger ute på både Aftonbladet och Expressen. Jag är besviken. Så jävla många nya låtar. Så få gamla. Hoppas det blir bra live i alla fall, det var det tydligen. Om man ska lita på recensenterna (ganska konstigt yrke egentligen, att få ha en åsikt som sedan trycks i en tidning i flera miljarder exemplar. varför trycks inte allas åsikter upp i tidningar? varför just markus larsson på aftonbladets? varför inte världens bästa (det vill säga den bästa -dubbelparantes visst-)) Den sjuttonde är det min tur att få min beskärda del (borde det inte heta beskurna del? - vi älskar paranteser) av bandet och jag tänker minsann höra Utan Dina Andetag.


Kommentarer
Postat av: Viktoooria

HEJ IDA. HJÄLP MIG. Jag råkade eh, göra något med bloggen

2007-11-05 @ 15:47:19
Postat av: ida.

Vadå?

2007-11-05 @ 15:49:14
URL: http://koldioxid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0