everyday i love you less and less.

God morgon, världen!

Snart är det dags att bege sig till skolan. Första skoldagen efter lovet. Turligt nog råkar jag ha sovmorgon till klockan 12:00. Ett varmt tack till mina mattekunskaper för det.


Nu ska jag kolla vilken tid bussarna går och låta min iPod vara kopplad till en strömkälla. Antagligen ska jag spela lite Tetris också för jag är en tetrismissbrukare. Och stryka kläder.
Har jag tur kan jag även få min ekonomi under kontroll. Hindra lite regnskogsskövling. Och en konflikt i mellanöstern. Kamma min katt. Äta frukost. Sätta igång diskmaskinen. Om det inte är jätteomöjligt.
(inte ens roligt)


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Tetris är skoj. Fast jag suger. Det tetris jag spelade kom jag inte långt, inte alls faktiskt.

2007-11-05 @ 12:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0